• Sergio Martinez Bausa

a) Veïns de Borriol els prega que ara quan se celebrin les festes en les diferents urbanitzacions, també sigui l’ajuntament, igual que amb la FAB, Joves, etc etc. el que tramiti tots els permisos, posi a disposició d’ells tots els tècnics perquè així, es compleixi amb tot el que estableix llei.

b) En relació a uns expedients que ja s’han comentat en aquesta taula, voldria dir i demanar:

– Contenidors de basura del carrer la Balma: Agrairé que es deixi de mentir sobre aquest tema. No hi ha informe de sanitat com va dir el senyor alcalde ni res. Compleixi d’una vegada amb el que es va quedar a la junta de govern, o digui que no ho posa perquè no li dona la gana.En JGL de septbre de 2015 es va aprovar treure el contenidor i esperar a veure que passava. Després de llevar, van haver queixes, pel que, i complint el que es va dir a la junta, haurà de tornar a posar-ho. En Urbanisme indiquen que no saben res de l’informe de sanitat que vostè. va dir, i que els contenidors estan situats on va dir l’empresa TETMA.

c) Com està l’expedient per treure la guia que està situada a la parcel·la 74 de la urbanització Masia Gaeta ?. Crec que vostè signa els decrets perquè s’executin, o només executa els que li semblen bé a vostè. Si són executables, pregaria demanés que es tregui l’esmentada grua; els veïns esperessin 10 dies i de no haver-la tret, ho reclamaran on correspongui

d) Hem rebut queixa de veïns que resideixen en zones del terme que no se’ls recull la poda ; sabem que el contracte indica que la recollida és en tot el terme . Pot indicar perquè no ho fan ? Hem parlat amb l’empresa i ells no tenen cap inconvenient, per la qual cosa el problema rau dins de l’ajuntament , pot dir-nos quina?

 

  • Jordi Carballeira Marti

a) Veïns de Borriol agraeix que estiguin fent tot allò que van estar criticant en la legislatura passada sobre productivitats. Es van afartar de criticar-perquè es donaven i ara vostès les donen, fins i tot més que abans, i tots els mesos …. !!!!! Xaaaaaa igual que quan el critiquen !!!! Han vist, tant criticar-me i ara fan el mateix amb les productivitats, amb els permisos de policies ……

b) Em va comentar el meu company de Sergio, que és a la Junta de Festes que pràcticament estava tot emparaulat per l’anterior regidor de festes. Després de parlar amb diferents empreses que organitzen aquests esdeveniments, sembla ser que no és així …., però … preguntant preguntant, ens hem assabentat que han contractat la carpa per valor superior als 20.000 euros, que és el límit de contracte menor. Demà presentarem un escrit sol·licitant tot l’expte de contractació de la carpa, empreses convidades, etc. Etc. No voldria veure cap sorpresa, com que es contracta de manera irregular o pitjor, partint dels contractes per així poder contractar a dit. Em refereixo a orquestres i qualsevol altra contractació que es realitzen o s’han pactat. I saben que això no es fa i vostès ho han criticat. Quedaria lleig i de poca transparència que vostès fessin això.

c) Si em permet, voldria fer una pregunta al secretari, si em diu que no, ho pregunto i algú em contestarà. Les mocions que es van aprovar en el mes d’Abril, des de quan són executives? Que passa si l’alcalde no els executa ?, que passa si durant aquest procés es contracta de manera poc regular?

d) L’altre dia en la comissió informativa d’urbanitzacions es va comentar que estava pendent el pagament del conveni de l’any passat i el sr. Interventor no podia dir si es pagarà o no. El que sí sabem és que hi ha una retenció de crèdit ja que la vaig sol·licitar jo.Sé que cal rectificar aquest conveni, però les factures presentades, majoritàriament corresponen a despeses de reparació d’enllumenat públic i que ja han pagat les urbanitzacions i que per conveni, en nom d’una millor seguretat viària, les havia de pagar després l’ajuntament. No em digui que si és o no possible, perquè tots sabem que hi ha dues urbanitzacions que vostès paguen directament a l’electricista. Llavors, perquè a una si i a altres no?Si a uns si i altres no, sap com se l’anomena ???Per tot això, agrairé paguin JA el conveni i si cal modificar-lo, segur que el regidor sabrà com fer-ho, espero.

e) Hi ha a la partida de despeses d’un tribunal per avaluar un currículum per a una beca. Les indemnitzacions, cap per a un funcionari / tècnic d’aquest ajuntament ja que no van formar part del tribunal. L’import és de 556 euros.

Vam preguntar a la comissió informativa del perquè no s’adequaven els imports del que estableixen les bases d’execució del pressupost i si complien l’art 28 de la llei 30/92 de 26 de novembre – règim jurídic de les adm. Publiques – on s’indica que no pot haver-hi al tribunal cap «amic» d’algú que es presenti. Han de saber que el tribunal està format per amics de l’equip de govern, i són amics de la persona que es presenta. Només demanem i així ho vam fer, i esperem resposta si es compleix amb tot això.